تنوع خدمات مخابرات، رضایت مشتریان را به همراه دارد
به گزارش پایگاه خبری گفتار ما ۲۴، نبی اله شمسی فر در جلسه معارفه سرپرست جدید مخابرات ناحیه یک و ناحیه دو شهرستان خرم آباد که در سالن اجتماعات مخابرات استان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده است، ایجاد زیرساخت برای گسترش خدمات الکترونیکی و غیر حضوری و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مورد نظر بدون مراجعه یا کمترین مراجعه به مراکز مخابراتی، از وظایف مهم مخابرات است.
وی گفت: در شرایط کنونی استفاده از ابزارها و تکنولوژی های نوین، دسترسی آسان به خدمات، امنیت بالا، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان را به همراه دارد.
شمسی فر افزود: با گسترش کرونا و تغییر روشهای ارائه خدمات با رفتن به سمت خدمات غیرحضوری، شرکت مخابرات نیز در همین راستا اغلب سرویسهای مخابراتی را در زمینه فروش و پس از فروش به صورت غیر حضوری ارائه داد.
مدیر مخابرات منطقه لرستان یادآور شد: مراکز مخابراتی نقش بسزایی در تکرم ارباب رجوع با تسهیل زمان و مکانِ خدمات دهی به مشتریان و مراجعین ایفا می کند،که رویکرد مخابرات هم ارائه خدمات به صورت کمی و کیفی است و این مراکز در کمیت و کیفیت خدمات رسانی تاثیر بسزایی خواهند داشت.
ارسال دیدگاه